Fast stilling AFSLUTTET ELLER I PROCES
Publiceret: 26.04.2022 Projekt-ID: PI-0422260633
UX-Specialist til en af DK’s største NGO’er (Fast stillling, København)
Til stor NGO i København søger vi en UX-specialist til nyoprettet stilling, som skal være med til at skabe de bedste digitale løsninger til organisationens medlemmer og støtter. Personen kommer til at indgå i et dedikeret marketingteam på 16 personer indenfor digital og dialog.
Udover at muligheden for at gøre en aktiv forskel i en masse menneskers liv, vil der også være gode faglige udfordringer og udviklingsmuligheder.
Det primære ansvarsområde vil være at bidrage til stærke brugeroplevelser konverteringsoptimering på tværs af flere højtprofilerede fundraising/kampagnewebsites, som løbende videreudvikles og optimeres.
Kompetencer/arbejdsområder:
- Udvikle/optimere den digitale brugerrejse på fundraisingsites
- Konverteringsoptimering
- Løbende rapportere på CRO- og UX initiativer
- Deltage i web-relaterede projekter i huset
- Være sparring for design- og indholdsproducerende kollegaer
Det forventes at personen har mindst et par års erfaring med UX og en datadrevet tilgang.
- Opstart: Snarrest muligt. Der ventes på den rette
- Omfang: Fuld tid (37 timer inkl. frokost. Mulighed for at afspadsere evt. overarbejde)
Søg gerne hvis du opfylder kriterierne og er interesseret.
Bedste hilsener
Carsten Bjerregaard
+45 29930790
Ønsket opstart: 1. juni eller snarrest muligtOmfang: Fast stilling, ,
Henvendelse eller spørgsmål vedr. denne stilling kan rettes til: Carsten Bjerregaard, +45 29930790, carsten@marketingcapacity.dk