Digital projektleder, manager eller specialist
Personer med fagligt overblik og eksekveringskraft, skaber resultater i en marketingafdeling
De er motorerne, som driver projekter fremad og får ting til at ske. De er guld værd, uanset om deres titler er projektledere, marketing managers, webmanagers eller specialister på diverse områder.
Det kan være CRM, Social Media eller SEO/SEM. MarketingCapacity hjælper ofte virksomheder med at finde de rigtige profiler til midlertidige eller permanente behov på disse felter. Vores erfaring er, at man skal afveje en lang række egenskaber i forhold til såvel opgave, virksomhed som kultur. Så vi kigger på såvel personlige som faglige kompetencer.
Ud over vore kandidaters erfaringer fra brancher samt fra bureau- eller annoncørside, ser vi blandt andet på:
- Er det en manager- eller specialistprofil?
- Erfaring i at forhandle priser
- Forstår og er fortrolig med teknologi
- Kan lægge planer og følge dem
- Ser muligheder eller begrænsninger
- Erfaring med platforme som Mailchimp, Google Ads, Salesforce, Sitecore, WordPress eller andet
- Hands-on erfaring med Google analytics og SEO/SEM
- Facebook, LinkedIn erfaring
- Omnichannel overblik
- Dokumenterede resultater
- Personligt netværk