Når du skal vælge: Digital projektleder, manager eller specialist

Personer med fagligt overblik og eksekveringskraft, skaber resultater i en marketingafdeling

De er motorerne, som driver projekter fremad og får ting til at ske. De er guld værd, uanset om deres titler er projektledere, marketing managers, webmanagers eller specialister på diverse områder.

Det kan være CRM, Social Media eller SEO/SEM. MarketingCapacity hjælper ofte virksomheder med at finde de rigtige profiler til midlertidige eller permanente behov på disse felter. Vores erfaring er, at man skal afveje en lang række egenskaber i forhold til såvel opgave, virksomhed som kultur. Så vi kigger på såvel personlige som faglige kompetencer.

Ud over vore kandidaters erfaringer fra brancher samt fra bureau- eller annoncørside, ser vi blandt andet på:

  • Er det en manager- eller specialistprofil?
  • Erfaring i at forhandle priser
  • Forstår og er fortrolig med teknologi
  • Kan lægge planer og følge dem
  • Ser muligheder eller begrænsninger
  • Erfaring med platforme som Mailchimp, Google Ads, Salesforce, Sitecore, WordPress eller andet
  • Hands-on erfaring med Google analytics og SEO/SEM
  • Facebook, LinkedIn erfaring
  • Omnichannel overblik
  • Dokumenterede resultater
  • Personligt netværk

PROJEKTLEDERE / KONSULENTER

  • Vedbæk

    Digital freelance

    Resultatorienteret digitalprofil med sparring på startegi, kampagneplanlægning og hjemmeside opbygning. Jeg har mere end 7 års erfaring med e-commerce og kendskab til CMS system …Læs mere
    Referencer:
    • By Malene Birger
    • Dyrberg/Kern
    • Friis og Co
    ID:MC-82PRBL / 65.69
  • Espergærde

    Marketingkonsulent - Digital/SoMe/Branding

    Resultatorienteret marketing projektleder med +20 års erfaring fra virksomheder, konsulent- og mediebranchen. Jeg arbejder med forretningsudvikling, kampagneudvikling og optimering af kunderej …Læs mere
    Referencer:
    • PA Consulting
    • PWC
    • Ogilvy
    • ZUPA
    • Kunde & Co.
    ID:MC-73PRGL / 25.32
  • København N

    Digital Marketing Manager

    Since my study time at Media Studies at the University of Aarhus, I’ve been occupied with digital media, technologic innovations and marketing. This three-legged field of interest has formed my …Læs mere
    Referencer:
    • McDonald's Danmark
    • TV 2
    • Designit
    • Københavns Universitet
    ID:MC-81PRKN / 23.19
Du kan kun se 3 personer, fordi du ikke er logget ind. Log ind for at se flere