Leadgenerering
Intet binder marketing og salg bedre sammen, end når man i forening lykkes med at konvertere interesse til leads – og leads til nye kunder
At bygge en stærk pipeline og udmønte den i salg handler om at få stadig bedre styr på hele sin proces. Fra at udsende de rigtige signaler til markedet, til man får respons i diverse touchpoints, måler på kvaliteten, og i sidste ende giver sælgerne effektive værktøjer at close med. Det er nok virksomhedens vigtigste end-to-end proces, hvor kæden kun er så stærk som det svageste led, og som man hele tiden må optimere på:
- Hvilket content skal vi udvikle – hvad virker?
- Hvordan skal vi orkestrere push og pull, kampagner og content?
- Hvilke værktøjer og platforme skal vi bruge?
- I hvilke kontaktpunkter kan vi opsamle respons?
- I hvilken form får vi responsen?
- Kan vi berige de data, vi arbejder med?
- Kan vi kvalificere vores leads, og hvordan?
- Hvordan er vores proces fra vi modtager et lead og frem til et salg?
- Hvordan sikrer vi, at alle leads bliver behandlet?
- I hvilken form kan vi bedst overlevere vores leads til salg?
- Hvordan sætter vi et feedback system op, så vi måler vores konvertering?
- Hvilke KPI’er i organisationen understøtter vores leadgenerering?
- Hvordan gør vi vores pipeline synlig – og for hvem?
Marketing Capacity kan hjælpe med at finde kompetencer, der kompletterer jeres eget team. Og det kan være fra et ret bredt spektrum. Fra folk med forstand på kommunikations-strategi, til tekstforfattere, AD’ere og digitale grafikere med erfaring i at skabe respons. Fra google analytics eksperter til SEO specialister. Og fra it-folk med forstand på at binde systemer sammen og udvikle back-end integration, til konsulenter der ved, hvordan man designer og arbejder med pipelines.
Har I en oplevelse af, at jeres marketing investeringer burde generere flere leads, så tag en uformel snak med Marketing Capacity om, hvor kæden kunne være stærkere, end den er i dag.
TEKSTFORFATTERE / JOURNALISTER med Leadgenerering erfaring
- KøbenhavnErfaren tekstforfatter og specialist i indhold til hjemmesider og sociale medier. Har bl.a. baggrund som kommunikationschef hos Moment og chef for politik og kommunikation hos Ase. Har en stærk …Læs mere
Referencer:
- Uni-tel
- Opera Hedeland
- Nota
ID:MC-73TETT / 50.00 - Solrød StrandJeg er en erfaren journalist og tekstforfatter. Med mere end 10 års erfaring fra dagblad, organisationer samt reklame- og kommunikationsbureauer har jeg oparbejdet en bred palet af kompetencer. …Læs mere
Referencer:
- Lindskov Communication
- Topdanmark
- Rødovre Centrum
- Red Ink
- Teknologisk Institut
ID:MC-79TECM / 50.00 - KøbenhavnThere are two sides to my work as a copywriter and consultant: one is strategic, and the other is hands-on. For example, I frequently write about navigating digitalization and automation for B2B clien …Læs mere
Referencer:
- NNE
- Templafy
- IPS
- Nilfisk
- BloodLink
ID:MC-89PRRB / 50.00
DESIGNERE; GRAFIKERE OG AD’ERE med Leadgenerering erfaring
- HellerupKonceptuel Art Director med 20 års erfaring i reklamebranchen. Senest som kreativ direktør på MindShare A/S. Har arbejde med de flest typer af kommunikation og udarbejder oftes kamp …Læs mere
Referencer:
- Mindshare
- Marvelous
- Zupa
idmc-77depd / 50.00 - CopenhaguenDesigner with 5+ years of experience in two fields - UI Design, as well as Social Media Management. My focus is to provide the best solution for the project that drive conversions and deliver a great …Læs mere
Referencer:
- Open Moves Inc.
- Rico y Casero como en Casa
- W3 Digital Agency
- Consult-Ar
- Electro Frig
ID:MC-89DEBC / 10.00 - københavnJeg arbejder som Digital Art director og grafiker med følgende kompetencer. - Art Direction - Branding og Identitet - Motion graphic - Digital Design, UI/UX/GUI - Logo design - Illustra …Læs mere
Referencer:
- AM
- Eskild Hansen Studio
- Arne Jacobsen
- Advance
- Isobar
ID:MC-80DESH / 10.00
PROJEKTLEDERE / KONSULENTER med Leadgenerering erfaring
- København NJeg beskæftiger mig som Google Ads freelancer primært med opsætning og optimering af Google Ads konti, samt undervisning og sparring omkring Google Ads og Google Analytics. Med over …Læs mere
Referencer:
- Ambition
- moshi moshi mind
- Land
- byFrey
- VM Leads
ID:MC-86PRTA / 50.00 - VedbækResultatorienteret digitalprofil med sparring på startegi, kampagneplanlægning og hjemmeside opbygning. Jeg har mere end 7 års erfaring med e-commerce og kendskab til CMS system …Læs mere
Referencer:
- By Malene Birger
- Dyrberg/Kern
- Friis og Co
ID:MC-82PRBL / 50.00 - Virum15+ års erfaring med at udvikle brands og forretningsmuligheder gennem kommunikation og marketing på strategisk og operationelt niveau.Jeg kombinerer et innovativt og visionært mind- …Læs mere
Referencer:
- ESS Nordic A/S
- Destination Vesterhavet
- Unidrain
- Wonderful Copenhagen
- VisitDenmark
ID:MC-78PRBA / 50.00