Vil din virksomhed udnytte alle mulighederne i verdens vigtigste søgemaskine bedre, så I får flere interesserede, flere brugere og flere kunder?
Så er der flere veje, I kan gå. For eksempel:
- Skriv mere søgevenligt indhold og læg det op på jeres site
- Design siden søgevenligt i forhold til Google og byg de rigtige links
- Bliv dygtige til at analysere, hvor meget, hvor ofte og af hvem jeres hjemmeside og landingpages bliver besøgt
- Bliv bedre til at annoncere og ramme de rigtige målgrupper
Mulighederne i Google udvikler – og ændrer sig – hele tiden. Så dem, der skal bringe jer langt frem i kundernes søgninger skal både have erfaring, viden og fingeren på pulsen. I praksis har kun få virksomheder grundlag for en nørd, som sidder med Google problemstillinger 24/7. Så tag en snak med Marketing Capacity om jeres behov for at blive set og fundet på Google. Så kan vi sammen udstykke behovt i kompetencer og tidsmæssigt omfang, og vi kan finde 3 mulige kandidater til jer. Nøgleområder kan være:
- Google Ads (tidligere adwords)
- Display annoncering (banner ads)
- SEO
- Analytics