Lokation: Albertslund
Uddannelse:Cand. IT - design, kommunikation og medier
Ønskede forløb:
  • Freelance/Vikar
  • kortere forløb (<3 måneder)
  • længere forløb (3+ måneder)
  • Timer pr. uge: 1-12 timer
  • Timer pr. uge: 12-24 timer

ID:MC-74PRKJ

PR & Kommunikations- konsulent - Brand Manager

Strategisk kommunikation, Branding

Jeg er specialiseret i NGO’,er, medlemsorganisationer og interesseorganisationer og har mange års erfaring fra Christiansborg samt store og små organisationer.

Få mest muligt ud af jeres kommunikation, styrk jeres brand og få impact ud af jeres interessevaretagelse.

Kommunikationsstrategi: Jeg kan hjælpe med at facilitere udviklingen af en kommunikationsstrategi, eller skrive den i tæt samarbejde med jer.

Branding: Har I brug for et løft af jeres brand? Jeg hjælper med en strategi og hvordan I får størst muligt effekt af jeres imagearbejde.

Interessevaretagelse: Få et kritisk blik på jeres interessevaretagelse (lobbyisme). Har I sat realistiske mål? Snakker I med de rigtige? Hvordan bruger I jeres tid bedst?

Gem som favoritLoading
Print profil

Kompetencer

Sprogkompetencer:
1
2
3
4
Dansk
Engelsk
Projektkompetencer:
1
2
3
4
Sociale Medier
Præsentationer
Nyhedsbrev
SEO
Branding/identitet
Kommunikation/PR
DM/Leadgenerering
System/Platformkompetencer:
1
2
3
4
Adobe (Photoshop, InDesign, Illustrator...)
Facebook
Mailchimp
1: Novice - Basal erfaringHar løst enkelte opgaver.
2: Avanceret begynder - Nogen erfaringHar løst flere opgaver.
3: Kompetent - Stor erfaring Har løst adskillige opgaver. Rutineret og selvstændig.
4: Ekspert - Omfattende erfaringMeget rutineret. Kan træne/vejlede andre.

Erfaring

 
Virksomhed
Arbejdsområder
Afsluttet
Varighed
Tilknytning
 
 IWGIAKommunikation/PR, , , ,20220-1 mdrFreelancer/ekstern konsulent 
 EnhedslistenBranding/identitet, Digitale kampagner, Kommunikation/PR, Sociale Medier,20226 mdr - 1 årAnsat 
 IWGIABranding/identitet, DM/Leadgenerering, Digitale kampagner, Kommunikation/PR, Marketingstrategi20216 mdr - 1 årAnsat 
 Ingeniører Uden GrænserBranding/identitet, Digitale kampagner, DM/Leadgenerering, Kommunikation/PR, Sociale Medier20201-2 årAnsat 
 Mellemfolkeligt SamvirkeDigitale kampagner, DM/Leadgenerering, Kommunikation/PR, ,20191-2 årAnsat