Lokation:
Odense SØ
Uddannelse:Serviceøkonom og Bachelor i International Hospitality Management
Ønskede forløb:
  • længere forløb (3+ måneder)
  • Timer pr. uge: 24+
  • Fastansættelse

ID:MC-97MANJ

Marketingkoordinator - Brand Manager

Eventkoordinator

Kompetencer:
– Event- planlægning, koordinering og afvikling
– Kommunikation og markedsføring
– Formidling
– Projekt-, Økonomi- og Logistikstyring
– Frivilligkoordinering
– Aktør kontakt og koordinering
– Ideudvikling
– Dataindsamling
– Kommunikation med samarbejdspartnere og leverandører
– Bæredygtighed
– Gæsteforståelse

Jeg vil gerne arbejde med organisationer og/eller opgaver der omhandler events, kultur eller mennesker. Jeg er dog er meget åben for alle områder, da jeg er sikke på at jeg kan finde værdi i opgaverne hvis mine kompetencer passer stillingen.

Titlen på den rolle jeg kunne spille hos jer kan variere meget, da jeg kan arbejde indenfor flere områder. Som udvikling af gæsteoplevelser og det gode værtskab. Serviceoptimering af gæsteoplevelsen. Pleje og udvikling af kunderelationer. Indhold og kampagner til sociale medier. Markedsanalyser, kundetilfredshedsundersøgelser og idegenerering.

Kompetencer

Sprogkompetencer:
1
2
3
4
Dansk
Engelsk
Projektkompetencer:
1
2
3
4
CRM
Design
Foto
Præsentationer
Content Marketing
Branding/identitet
Marketingplanlægning
Kommunikation/PR
System/Platformkompetencer:
1
2
3
4
Facebook
Instagram
Pinterest
Powerpoint
1: Novice - Basal erfaring

Har løst enkelte opgaver.

2: Avanceret begynder - Nogen erfaring

Har løst flere opgaver.

3: Kompetent - Stor erfaring

Har løst adskillige opgaver. Rutineret og selvstændig.

4: Ekspert - Omfattende erfaring

Meget rutineret. Kan træne/vejlede andre.

Erfaring

 
Virksomhed
Arbejdsområder
Afsluttet
Varighed
Tilknytning
 
 Magiske Dage Odense (Odense Bibliotek)Kommunikation/PR, Foto, Marketingstrategi, Marketingplanlægning, Branding/identitet20232-3 mdrAnsat