Lokation: København N
Uddannelse:Cand.merc(fil)
Ønskede forløb:
- længere forløb (3+ måneder)
- Freelance/Vikar
- kortere forløb (<3 måneder)
- Timer pr. uge: 1-12 timer
- Timer pr. uge: 12-24 timer
- Timer pr. uge: 24+
ID:MC-91PRMD
Marketing Projektleder -
Marketing Creative
Jeg driver projekter fra start til slut:
1) lede projektteamet godt igennem projektet for sammen at løse komplekse problemstillinger, ofte med tidspres og begrænsede ressourcer.
2) Interessenthåndtere dem udenfor projektteamet som bliver påvirket af de forandringer projektet fører med sig.
3) Sidst, men ikke mindst, indebærer mit arbejde at være sparringspartner for projektejer og styregruppe, og realisere deres forventninger.
Jeg trives godt med struktur og velfungerende processer, og lægger vægt på at vejen hen mod målet er klart formidlet og tydelig for alle.
Mit nuværende projekt er jeg rigtig stolt af. Vi er en del af et stort Go-to-Market projekt, og jeg er ansvarlig for implementeringen af det nye brand i samtlige kanaler og systemer. Sammensætningen af projektteam, interessenter og styregruppe er kompleks, og organisationen er præget af store forandringer. Derfor er det vigtigt at dokumentere og kommunikere de ændringer, mit projekt medfører.
Print profilKompetencer
Erfaring
Virksomhed | Arbejdsområder | Afsluttet | Varighed | Tilknytning | ||
---|---|---|---|---|---|---|
IDC Nordic | Digitale kampagner, Content Marketing, Marketingplanlægning, Sociale Medier, Design | 2019 | 2-3 år | Ansat | ||
SEAS-NVE | Branding/identitet, , , , | Igangværende | 2-3 år | Freelancer/ekstern konsulent | ||
Talentsoft | Marketingplanlægning, Digitale kampagner, Marketingstrategi, , | 2021 | 6 mdr - 1 år | Freelancer/ekstern konsulent |