Lokation: København S
Uddannelse:Master i IT-ledelse fra IT-Universitetet, Kommunikation og Omni-Channel Merkonom, Niels Brock
Ønskede forløb:
  • kortere forløb (<3 måneder)
  • Freelance/Vikar
  • Timer pr. uge: 12-24 timer

ID:MC-80PRAP

Growth Hacker - Product Manager

Teknisk Marketing Projektleder

Min rolle er hjemmevant i at navigere mellem marketing og udvikling.
Jeg har en klar forståelse for den tekniske opsætning, struktur, indhold og flow og jeg ved, at en Customer Data Platform ikke fodrer sig selv, men at datapipelinen skal prioriteres hele vejen igennem en digital livscyklus for at få forretning og IT til at spille sammen. Nøglen til at kunne forstå sine digitale forretning går i min optik gennem brugere. For med denne indsigt, kan vi arbejde videre med konkret indhold, marketing-aktiviteter og videreudvikling af de ting, der giver værdi for forretningen.

Mine typiske arbejdsopgaver som brobygger mellem IT og marketing: optimering af brugerrejser og konvertering, opbygning af data og indhold, strukturering af content, sitemap og SEM med henblik på SEO, brugerinterviews, udarbejdelse af konkrete udviklingstiltag samt marketingkampagner.

Mit væsen er meget livligt og positivt. Jeg har en Master i IT-ledelse og har arbejdet over 10 år i dette krydsfelt.

Print profil

Kompetencer

Sprogkompetencer:
1
2
3
4
Dansk
Engelsk
Tysk
Projektkompetencer:
1
2
3
4
CRM
E-mail Marketing
Design
SEO
UX/brugeradfærd
Søgemaskine optimering
Systemudvikling
 
Content Marketing
Shopper/Trade Marketing
Digitale kampagner
BI/Data-mining/Insight
Branding/identitet
UX/UI
Kommunikation/PR
DM/Leadgenerering
System/Platformkompetencer:
1
2
3
4
Adwords/Display banners
Facebook
Google Analytics
Hubspot
Mailchimp
Powerpoint
Sitecore
Superoffice
Wordpress
Youtube
1: Novice - Basal erfaringHar løst enkelte opgaver.
2: Avanceret begynder - Nogen erfaringHar løst flere opgaver.
3: Kompetent - Stor erfaring Har løst adskillige opgaver. Rutineret og selvstændig.
4: Ekspert - Omfattende erfaringMeget rutineret. Kan træne/vejlede andre.

Erfaring

 
Virksomhed
Arbejdsområder
Afsluttet
Varighed
Tilknytning
 
 ReepayMarketingstrategi, Digitale kampagner, DM/Leadgenerering, Content Marketing, Branding/identitetIgangværende3-6 mdrFreelancer/ekstern konsulent 
 HalfspaceMarketingstrategi, UX/brugeradfærd, Kommunikation/PR, Præsentationer, BI/Data mining20181-2 årAnsat 
 Ledernes HovedorganisationMarketingstrategi, Branding/identitet, DM/Leadgenerering, Søgemaskine optimering, E-mail Marketing20172-3 årAnsat 
 Peytz & CoSystemudvikling, UX/brugeradfærd, Design, Søgemaskine optimering, BI/Data mining20152-3 årAnsat 
 Ekstra BladetDigitale kampagner, DM/Leadgenerering, E-mail Marketing, Content Marketing, Kommunikation/PR20134+ årAnsat 
 ZiteLabSystemudvikling, UX/brugeradfærd, Branding/identitet, Content Marketing, Marketingstrategi20212-3 årFreelancer/ekstern konsulent 

Cases

Virksomhed: Reepay

Tags: Digitale kampagner, DM/Leadgenerering, Marketingstrategi

Virksomhed: Fonden Mental Sundhed

Tags: Branding/identitet, DM/Leadgenerering, UX/brugeradfærd

Virksomhed: Ledernes Hoveorganisation

Tags: DM/Leadgenerering, Content Marketing, Systemudvikling

Virksomhed: Zitelab

Tags: Branding/identitet, Systemudvikling, UX/brugeradfærd

Virksomhed: Lederne

Tags: E-mail Marketing, Content Marketing, Branding/identitet