Lokation: Holte
Uddannelse:Merkonom i Markedsførering, Strategisk Ledelse
Ønskede forløb:
- Freelance/Vikar
- kortere forløb (<3 måneder)
- længere forløb (3+ måneder)
- Timer pr. uge: 1-12 timer
- Timer pr. uge: 12-24 timer
- Timer pr. uge: 24+
ID:MC-62MACB
Marketing Manager - Digital Marketing Manager
Founder
Jeg har mange års erfaring med de fleste B2B marketing discipliner fra startegi til go-to-market planer til effektive salgs/marketing funnel og konkret aktiviteter og projketer ex. Købsrejse, Content optimering, SoMe , nyt website, optimering af inbound kanaler/kilder mm.
Jeg brænder for at marketing bidrager til salg og bundlinie – marketing skal være et profit center. Jeg har etableret data drevet marketing funktioner i flere virksomheder.
Nogle af mine specialer i dag er
1. Bygge den kommercielle bro mellem marketing og salg
2. Optimering af indbound lead generering og konvertering ex. website, forms, events, webinare, SoMe mfl
3. Den digitale købsrejse – forstå kundes komplekse og krævende beslutnings proces
4. Det lead konverterende Funnel design
5. Data drevet aktiviteter med dashboard
6. Analyse af hvor der kan optimeres
Jeg kan udfylde mange roller fra alm. drift ex. SoMe post udvikling og posting, e-mail kampagner til udvikling af strategi og kampagner.
Jeg har mange års ledelse erfaring – er en team player og kendt for at få det bedste frem i mennekser.
Kompetencer
Erfaring
Virksomhed | Arbejdsområder | Afsluttet | Varighed | Tilknytning | ||
---|---|---|---|---|---|---|
leads2profit | Marketingstrategi, DM/Leadgenerering, Digitale kampagner, Content Marketing, E-mail Marketing | Igangværende | 3-4 år | Ansat | ||
visiopharm | Marketingstrategi, Branding/identitet, Content Marketing, Digitale kampagner, DM/Leadgenerering | 2019 | 2-3 år | Ansat | ||
oticon | Marketingstrategi, Branding/identitet, Content Marketing, Kommunikation/PR, Præsentationer | 2017 | 4+ år | Ansat | ||
gsk | Marketingstrategi, Branding/identitet, Content Marketing, E-mail Marketing, | 2012 | 2-3 år | Ansat |