Lokation: Værløse
Uddannelse:Akademiøkonom i marketing
Ønskede forløb:
- længere forløb (3+ måneder)
- Freelance/Vikar
- kortere forløb (<3 måneder)
- Timer pr. uge: 1-12 timer
- Timer pr. uge: 12-24 timer
- Timer pr. uge: 24+
- Fastansættelse
ID:MC-
Marketing Manager -
CMO / Marketingdirektør
CMO / Marketingdirektør med bred erfaring med både enterprise marketing, SaaS og consumer marketing
Jeg har mere end 20 års erfaring med at markedsføre software og teknologivirksomheder og har arbejdet med alle aspekter af marketing fra leadgenerering og produktlanceringer til branding og PR samt digitale kampagner på tværs af medier.
Jeg har markedsført teknisk tunge produkter og services med salgscyklusser på 9-12 måneder. Her var marketingindsatsen ofte fokuseret på lead-generering, PR og branding.
Jeg har også markedsført Software-as-a-Service løsninger (til både forbrugere og virksomheder), hvor fokus var på user-acquisition, retention og konverteringsoptimering.
Derudover har jeg ofte hjulpet mindre virksomheder med at sikre deres online profil, få deres marketingstrategi og go-to-market plan på plads, samt få kommunikeret de gode kundehistorier og unikke fordele ud i markedet.
Jeg er stærk strategisk, er meget hands-on og arbejder hurtigt og sikkert.
Print profilKompetencer
Erfaring
Virksomhed | Arbejdsområder | Afsluttet | Varighed | Tilknytning | ||
---|---|---|---|---|---|---|
VirtuGO | Marketingstrategi, Digitale kampagner, E-mail Marketing, Kommunikation/PR, Marketingstrategi | 2019 | 1-2 år | Ansat | ||
MarketingPlatform | Marketingstrategi, Content Marketing, DM/Leadgenerering, Søgemaskine optimering, Branding/identitet | 2022 | 1-2 år | Ansat | ||
AccuRanker | Marketingstrategi, Marketingplanlægning, Content Marketing, CRM, E-mail Marketing | Igangværende | 6 mdr - 1 år | Ansat | ||
NinjaMock | Marketingstrategi, Søgemaskine optimering, Branding/identitet, Digitale kampagner, E-mail Marketing | 2018 | 1-2 år | Freelancer/ekstern konsulent |