Lokation: København NV
Uddannelse:Cand. Merc. (SOL), Projektlederuddannelse, Faciliteringsuddannelse,
Ønskede forløb:
  • kortere forløb (<3 måneder)
  • længere forløb (3+ måneder)
  • Freelance/Vikar
  • Timer pr. uge: 1-12 timer
  • Timer pr. uge: 12-24 timer
  • Timer pr. uge: 24+

ID:MC-74PRRA

Digital Marketing Manager -

Konsulent digitalisering & transformation

15 års erfaring fra bl.a Hempel, danske bank og FDM

Arbejder primært med opgaver inden for digitalisering og digital transformation
-Hvordan kommer vi igang eller videre?
-Hvor starter vi…og hvor skal vi ende?

Projekter kunne være:

#udvikling af digital strategi; #udvælge og impementere CRM og/el marketing automation; #Customer journey mapping og design; #mapping af kerneprocesser med henblik på udvælgelse af processer der egner sig for optimering; #Implementering af data governance framework, master data management, #udvælgelse og implementeirng af BI løsning, #Anvendelse af data og indsigter til at skabe nye/bedre value propositions, #Facilitering af design sprints, #Innovationsprocesser, #Churn prevention, #customer engagement via bl.a Leadfamly platformen, #Permission indsamling, #Lead generering via TM, #interim ledelse; #Forretningsmodel innovation; etc

Gem som favoritLoading
Print profil

Kompetencer

Sprogkompetencer:
1
2
3
4
Dansk
Engelsk
Svensk/Norsk
Tysk
Projektkompetencer:
1
2
3
4
CRM
E-mail Marketing
Præsentationer
BI/Data-mining/Insight
Marketingstrategi
System/Platformkompetencer:
1
2
3
4
Eloqua
LinkedIn
Mailchimp
MS Dynamics
Powerpoint
Youtube
1: Novice - Basal erfaringHar løst enkelte opgaver.
2: Avanceret begynder - Nogen erfaringHar løst flere opgaver.
3: Kompetent - Stor erfaring Har løst adskillige opgaver. Rutineret og selvstændig.
4: Ekspert - Omfattende erfaringMeget rutineret. Kan træne/vejlede andre.

Erfaring

 
Virksomhed
Arbejdsområder
Afsluttet
Varighed
Tilknytning
 
 FDMCRM, DM/Leadgenerering, E-mail Marketing, Marketingstrategi, BI/Data mining20194+ årAnsat