Lokation: København
Uddannelse:MA. Visuel Kommunikation, The Royal Danish Academy of Fine Arts
Ønskede forløb:
  • Freelance/Vikar
  • kortere forløb (<3 måneder)
  • længere forløb (3+ måneder)
  • Timer pr. uge: 1-12 timer
  • Timer pr. uge: 12-24 timer
  • Timer pr. uge: 24+
  • Fastansættelse

ID:MC-85DILM

Digital Designer - Grafisk Designer

Social Media Manager

Grafisk designer, er skarp i at kommunikerer og formidle visuelt, samt levere en færdig løsning fra idegenerering til eksekvering.

Jeg har erfaring indenfor: grafisk design, SoMe, art direction, illustration og Motion Graphics. Jeg har styr på Adobe pakken, og er derfor selvfølgelig ekspert i Photoshop, Illustrator, InDesign, After Effects mm

Gem som favoritLoading
Print profil

Kompetencer

Sprogkompetencer:
1
2
3
4
Dansk
Engelsk
Svensk/Norsk
Projektkompetencer:
1
2
3
4
Film redigering
Design
Video
Foto
Sociale Medier
Præsentationer
Nyhedsbrev
Content Marketing
Digitale kampagner
Branding/identitet
UX/UI
Marketingplanlægning
Marketingstrategi
System/Platformkompetencer:
1
2
3
4
Adobe (Photoshop, InDesign, Illustrator...)
Adwords/Display banners
Facebook
Instagram
Mailchimp
Pinterest
Powerpoint
Snapchat
Wordpress
Youtube
1: Novice - Basal erfaringHar løst enkelte opgaver.
2: Avanceret begynder - Nogen erfaringHar løst flere opgaver.
3: Kompetent - Stor erfaring Har løst adskillige opgaver. Rutineret og selvstændig.
4: Ekspert - Omfattende erfaringMeget rutineret. Kan træne/vejlede andre.

Erfaring

 
Virksomhed
Arbejdsområder
Afsluttet
Varighed
Tilknytning
 
 Aprill StudioDesign, Digitale kampagner, Sociale Medier, Branding/identitet, Præsentationer20211-2 årFreelancer/ekstern konsulent 
 Danmarks UnderholdningsorkesterDesign, Digitale kampagner, Sociale Medier, Præsentationer, Film redigering20191-2 årAnsat 
 Melula CopenhagenDesign, Kommunikation/PR, Digitale kampagner, Branding/identitet, Marketingplanlægning20182-3 årAnsat 

Cases

Virksomhed: Melula Copenhagen

Tags: Branding/identitet, Design, Digitale kampagner

Virksomhed: Danmarks Underholdningsorkester

Tags: Branding/identitet, Digitale kampagner, Sociale Medier