Lokation: København N
Uddannelse:Journalist fra DMJX, Digital Design & Kommunikation på ITU
Ønskede forløb:
- Timer pr. uge: 1-12 timer
ID:MC-85COMK
Content Marketing Specialist - Growth Hacker
Digital strateg
Digital strateg med 15 års erfaring fra mediebranchen med at vækste digitale brands. Holistisk forretningsudvikling, med udgangspunkt i brandet. Ekstremt dygtig til at optimere og få de tilgængelig ressourcer til at give bedst og størst muligt resultat.
Journalist og content producerende, men også strategisk, med blik for forretningen. Stærk UX-forståelse, med brugerperspektivet i fokus, når jeg optimerer på tværs af kanaler og platforme.
Har arbejdet tværgående i større medieorganisationer, som brobygger og forkæmper for den digitale transformation. Passioneret leder af både mennesker og projekter, med empati, hjerte, ærlighed, ordentlighed og grundighed som nøgleord. Udviklingsorienteret og værdistyret som menneske.
Jeg løser opgaver for virksomheder og brands, der ønsker at vækste deres digitale tilstedeværelse og forretning, med udgangspunkt i brandets værdier og identitet. Jeg skræddersyet løsninger og forløser potentiale.
Min erfaring inden for det digitale og kommunikation er ekstrem bred og jeg har erfaring med de fleste af de roller og opgaver, I oplister. Den optimale rolle vil være at hjælpe virksomheden med at lægge strategien og sætte retning, samt klæde dem på til selv at kunne udføre og forløse det potentiale, vi har identificeret. Som digital chef har jeg løbende undervist og lavet kompetence-udvikling med både eget og andre teams, og den model fungerer i min optik godt og jeg kan med tiden gøre mig selv overflødig.
Print profilKompetencer
Erfaring
Virksomhed | Arbejdsområder | Afsluttet | Varighed | Tilknytning | ||
---|---|---|---|---|---|---|
BO BEDRE, Bonnier Publications | Branding/identitet, Kommunikation/PR, Marketingplanlægning, Marketingstrategi, Sociale Medier | 2022 | 4+ år | Ansat |