E-mail Marketing
Får I gjort nok ved jeres e-mail marketing?
Verdens mest udbredte markedsføringskanal kan stadig være en af de mest effektive, hvis man gør det rigtigt:
- Sørger for interessant indhold – i tekst, billeder, tegninger etc.
- Tester overskrifter, hvilken én bliver åbnet mest, og hvilken én skaber størst respons
- Har styr på tilmelding og afmelding af emner
- Sørger for at undgå at havne i spamfiltre
- Har styr på sine målgrupper, så man kan målrette indholdet og være relevant
Det kræver både personlige kompetencer, en daglig indsats, viden om platforme og værktøjer som f.eks. MailChimp samt inspiration udefra. Så der er ikke kun ét svar på, hvordan en virksomhed bedst håndterer sin e-mail markedsføring. Marketing Capacity kan hjælpe dig med beskrive jeres behov; både kreativt, systemteknisk og med hensyn til projektledelse. Derefter kan vi sammen skræddersy et setup, der vil virke for jer. Med hhv. faste medarbejdere og eksterne kompetencer, som I kan sætte i spil, så ofte og så omfangsrigt, som der er brug for.
- Nyhedsbreve og kampagner – håndtering
- Nyhedsbreve og kampagner – kreativ udformning
- Marketing automation og trigger-baserede flows
- Platforme og systemer – implementering, integrering og drift