Lokation:
Kbh K
Uddannelse:IAA
Ønskede forløb:
  • Freelance/Vikar
  • kortere forløb (<3 måneder)
  • længere forløb (3+ måneder)
  • Timer pr. uge: 12-24 timer
  • Timer pr. uge: 24+
  • Fastansættelse

ID:MC-74BRLB

Brand Manager - PR & Kommunikations- konsulent

Projektleder/rådgiver

Strategisk og kreativ med stærke kommunikationsevner. Handlekraftig og drevet af at skabe resultater for og med andre. Brænder for at skabe indhold og arbejde med brands, som gerne vil ”gøre verdenen til et bedre sted”.

Jeg brænder for at arbejde og eksekvere med brands, der har noget på hjerte, og skabe kampagner, som er med til at forandre, perspektivere og give indsigt hos modtageren. Metoderne kan være digitale kampagner, klassisk PR, events, SoMe eller noget fjerde – så længe det hjælper med at skabe en bevægelse og forandring, og indfri målsætningerne.

Jeg er skarp til at styre den rejse og til at skabe værdi og forankring både internt og eksternt på tværs af flere interessenter. Jeg forstår at koble forretning med kommunikation, og kan styre projektet i mål fra start til slut.

Mine spidskompetencer ligger indenfor eksekvering, konceptudvikling, mediestrategi og kommunikation. Jeg er hjemmevant i stakeholder management og trives i at navigere i et spændingsfelt,

Kompetencer

Sprogkompetencer:
1
2
3
4
Dansk
Engelsk
Projektkompetencer:
1
2
3
4
Sociale Medier
Præsentationer
Content Marketing
Digitale kampagner
Branding/identitet
Marketingplanlægning
Kommunikation/PR
System/Platformkompetencer:
1
2
3
4
Facebook
Hubspot
Instagram
Powerpoint
1: Novice - Basal erfaring

Har løst enkelte opgaver.

2: Avanceret begynder - Nogen erfaring

Har løst flere opgaver.

3: Kompetent - Stor erfaring

Har løst adskillige opgaver. Rutineret og selvstændig.

4: Ekspert - Omfattende erfaring

Meget rutineret. Kan træne/vejlede andre.

Erfaring

 
Virksomhed
Arbejdsområder
Afsluttet
Varighed
Tilknytning
 
 FridayBranding/identitet, Kommunikation/PR, Marketingstrategi, Content Marketing, MarketingplanlægningIgangværende6 mdr - 1 årAnsat 
 PolitikenBranding/identitet, Content Marketing, Digitale kampagner, Sociale Medier, Marketingstrategi20202-3 årAnsat 
 BerlingskeBranding/identitet, Content Marketing, Digitale kampagner, Marketingstrategi, Præsentationer20174+ årAnsat